Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 20 juni 2012

Ger snart upp!!

Nu är de inget kul längre, man kämpar & sliter,men inget händer.
De har gått så bra, men sen säger kroppen stopp, yrsel, värk i lederna & dålig sömn. Vad är de som är fel med mej egentligen??
Har inte tappat ett gram i vikt sen Fredags, fast jag äter minimalt, med de menar jag att jag äter mindre portioner.
Man blir less, vill ha resultat, jag kommer aldrig att komma till min målvikt om de fortsätter så här.
Försöker peppa mej själv hele tiden, men när man inte får de resultat man vill ha så ger jag upp.
Att jag dessutom har åkt på förskylning igen gör ju inte saken bättre. Vet inte hur många jag har haft sen Våren. Men dom är verkligen inte välkomna!!!!
Började fundera i gårkväll när jag inte kunde somna om jag skulle prova en sån där Detox-kur. Kanske blir bättre i leder & sömn då?!? nån som vet??
Googlade på de i morse, men inte har jag råd att hålla på i 2 veckor, med massa konstiga maträtter & äta ekologiskt. Så jag ska kika på Apoteket eller Hälsokosten om de finns typ tabletter eller nåt sånt liknande.

Jaja, över till lite annat.
Eller förresten, jag ska hålla de för mej själv. De har med rykten att göra igen, bad om att inte bli inblandad & nu är de jag som är huvudpersonen & den som blir mest drabbad om de fortsätter pratas är JAG.
Så tro inte på allt som ni hör.

Nu ska jag upp på Mekonomen & shoppa lös, aggera färdtjänst åt Eva & sen börja förbereda inför Midsommar, bli inte så lungt som jag trott. Vi är snart 15-20 pers mellan 1år & 50+ som ska grilla, leka lekar & dona på. Så nog finns de saker att göra nog.
Imorron finns de ingen tid till förberedelser, då jobbar jag 7-16 & när jag väl kommer hem misstänker jag att de inte kommer bli många knop gjorda.

ses

Inga kommentarer: