Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 25 juni 2012

Förvirrat

Men herregud, idag har jag jobbat. Dagtid, jag säger då de.
Helt förvirrad & ytterst trött kom jag dit, så började rapporteringen, när den va klar ställer jag mej upp & tänker gå hem, av ren vana antar jag. Bara de att få in rätta rutinerna kommer ta hele sommaren misstänker jag. Helt galet, man är 5-6 personal & alla vill va lite småchefer, skickas hit & dit & har ingen aning om nånting. Jag är ju van att de är jag & en till Kollega, vi bli ju som en extra familj, de flyter på så smidigt. På dagen är de ingenting som flyter på smidigt tycker jag. Alla springer runt som yra höns & ingen vet vad den andre gör känns de som.
Men men så länge V.tagarna får sin medicin, mat & hygien är de ju bra. Säkert bara jag som är ovan.

Nu blir de snart en promenad & sen bli de nog soffläge resten av kvällen. Har inte sovit många timmar i natt, man passade ju på att vila ut i helgen, så man va inte alls trött när de va dax att sova.

Ska skriva en till fråga här, egentligen ingen vits eftersom jag aldrig får nåt vettigt svar, men, När kommer skattepengarna??? har inte sett röken av dom & de känns som om alla andra har fått men inte jag.


Näe, ingen tid att förlora, promenaddax!!
Misstänkte att jag skulle gått upp i vikt efter denna helg med massa god mat, men jag stog på samma siffror som innan helgen, får va nöjd med de!!

ses

Inga kommentarer: