Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 8 juni 2012

Världen förtjänar smisk

ja, idag förtjänar hele världen smisk & då inte på de Erotiska viset.
Trött, vrång & arg.
Jobbat i natt, gick ju bara bra de. Jobbade med Eva, hon är trevlig & pratsam så natten har gått fort.
Hem till pappa sen för att dricka en kopp kaffe & skjutsa honom till Långsele för att hämta en bil, sen vidare hem.
Skulle på MVC idag för att ta Cellprov, lagom kul att ha jobbat natt då. Visserligen är de inte kul oavsett. Fläka ut sej så där i en stol, de är inte riktigt den melodin jag vill spela. Kan dom inte komma på ett prov man kan ta i fingret eller nåt?!? Man hinner ju gruva sej allt för länge innan dagen är kommen.
Så nu har jag ont, får alltid ont, vet inte om de är normal eller inte. Men inget känns ju normalt när de gäller mej snart.
Åkte hem & la mej i soffan en liten stund. Tills brorsan väckte mej & ville ha fika. Så de va ju bara att kliva upp & komma på att jag skulle till AF.
Iväg dit, 2 min senare va jag på väg hem. Fattar inte, kan dom inte ta de per telefon?? Måste ju funka precis lika bra. -Jag jobbar på Graningebyn. Klart.
Fixade kaffe, glass & Daimkross till fikat. Syndat som faan både igår & idag. Men så länge man går en timme om dagen så kan jag unna mej sånt nån gång då & då.  Inte varje dag, men ibland.

Nu sitter jag i soffan & laddar för en tur i motionsspåret, igår gick de tungt igen, fast de gick fortare. Men de är nästan så att jag kvävs, så jag ska prova med lite Bricanyl innan jag beger mej idag. Kanske bli de bättre.
Sen har jag en helkväll med städning inne & städning av min bil....de är ett stort JAG VILL INTE!! Men jag måste, de ser fördjävligt ut både inne & ute i bilen!! Lika bra att ta tjuren vid hornen & köra på.

Imorron hoppas jag att de är en bättre dag. Ska försöka träffa lilleman en stund oxå. Då måste ju dagen bli bättre tycker jag. Mammas lillhjärta.

ses

Inga kommentarer: