Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 10 juli 2011

Lön

Ja,alltså få inte jag bra lön den här månaden då kommer jag istället hitta en SugerDaddy som få försörja mej. Så mycket nattjobb borde ju visa några bra siffror iaf tycker jag.
Gjort min helg igen,bara 2 helger kvar tills jag är ledig en helg nu.
Är ledig ända tills på Onsdagkväll nu,ska bli skönt att vara så "långledig". Ska åka till Graninge igen med lilleman. Fiska,bada & bara mysa.... de är iaf min förhoppning,men de lär väl bli som vanligt en massa grin efter pappa tills han tillslut somnar av utmattning. Men men, bara att gilla läget med de.
Vet inte vad jag ska skriva för nåt faktiskt. Konstant trött i kropp & knopp. Igår natt fick jag migrän,när jag åkte hem vid 7 fick jag tvärnita efter Långselevägen & lämna både kaffe, vatten & macka på vägen. Sen efter den kräkningen åkte jag vidare & dog av i sängen innan jag landat med huvudet på kudden tror jag bestämt. Vid 2 vaknade jag till liv igen & huvudevärken va borta,lika så illamåendet.
Men de är bara att ånga på,ha man väl fått upp farten är de bara att glida med.

Men nu är de dax att göra sej klar för dagen,som snart är slut iofs.

ses

Inga kommentarer: