Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 7 juli 2011

vaken

Färdigsovet för mej nu. Vaknade kvart i 3,sen va de lönlöst för mej att somna om. Kan inte slappna av riktigt. Sover med öronproppar,men liksförbannat ska man vakna av "Stockholmarna"(fiskmåsarna) dom bara skriker & skiter.
Blir väl en tröttsam dag i dag istället då,kanske kan tjuvlura när lilleman roar sej med mormor.
Gick å la mej vid 21 igår,men somnade efter 22,men jag tycker iaf att de borde vara förbjudet att vakna innan man sovit minst 8 timmar.
Så nu funderar jag på vad jag ska hitta på för nåt Måndag å Tisdag nästa vecka, jag å lilleman är lediga. V0re kul att kunna göra nåt,förutom att vara hemma eller i Graninge. Fick en lite tokig idé om att dra till Lycksele & sen sova i bilen där en natt. Men jag vet inte,de kanske inte funkar så bra med en 5 åring. Annars finns ju Risön, junseledjurpark & säkert nå mer saker saker att göra. Den som lever får se....

Man kanske ska ta å baka bullar eller nåt,jag är ju liks vaken...

ses

Inga kommentarer: