Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 5 juli 2011

Rekord

Idag slog jag personligt rekord i att sova,iaf i år. Vaknade 15.45 idag. Så länge ha jag inte sovit på jag vet inte när,förra året kanske. Natten va iaf ganska lugn,men mycket städ & tvätt som vanligt. På morronen frågade chefen om jag ville ha 4 nätter till,men då sa jag faktiskt ifrån. Herregud,jag hinner ju inte med mej själv ens snart. Än mindre hinner jag träffa Erik. Men så fick jag dåligt samvet,så om de krisar ska jag ta 2 av dom. Så här i efterhand va de väl inte den bästa grejjen att göra faktiskt. Jag jobbar redan 17 nätter i Juli. Varav alla helger till laxis. Bra planerat av dom. Men men,de är ju bara sommarn,sen hade jag tänk säga Hasta La vista till vården & göra nåt annat.
Hoppas bara kroppen står pall,gör den de är de bara att tuta å köra.

Måste ta mej tid att ringa läkaren oxå,dels för att få provsvaren sen dom tog proverna & dels för att kolla upp njurarna,har ont i dom. Vet inte riktigt varför,så de kan ju va en bra grej att kolla upp de. Att jag dessutom tuppat av är väl oxå en anledning till att kolla upp hur de egentligen står till med min kropp. Få ringa på Torsdag,då är jag ledig. Sen är de tjockt igen.

Oj oj vilket roligt inlägg. Återkommer när jag ha nå vettigare att skriva om/klaga på.

ses

Inga kommentarer: