Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 23 november 2008

Gråa hår

Jag upptäckte igår när jag va hos min mamma att jag börjar få gråa hårstrån. Hallå,är de för mycket begärt att man ska få behålla sin hårfärg iaf tills man är 45??
Alla dåliga sidor ärver jag efter mina föräldrar. De är allt från breda fötter,tjocka vader till Magkatarr & nu då Grått hår. Kan man bli mer less??

Idag har vi varit ute en liten stund i snön. Erik är ju inte så piggelin så de vart bara nån timme ute. Men han va nöjd med de,så pass nöjd att han somnade i soffan.
Så då passade jag på att baka en kaksort & en päronpaj. Så idag blir de kött med potatisgratäng & sås Till efterrätt blir de då päronpaj med en klick grädde. Mumma.

HHmm nu börjar de osa nåt obestämt här så de är lika bra att gå ner till köket för att ta sej en kik.
Imorgon ska jag färga håret så att gråstråna försvinner.

3 kommentarer:

Jane sa...

sER ATT DU KOMMIT IGÅNG MED BLOGGANDET IGEN..KUL OJ fan glömde capslock på!! fniss
ha det gött kram

Jane sa...

Har du gjort advent i huset då?? jag ska börja idag har jag tänkt men som sagt det blir inte alltid som jag tänkt! ska ta fram gardinerna och adventsstakarna, ska bli så mysigt så=)
gick det bra med bakandet??
kram

Jane sa...

okej ja jag längtar såå mycket till jul så jag vill ha upp allt nu!!! har börjat lite nu..=)