Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 30 november 2008

Slut

Nu är jag trött som bara den,träningsvärk i benen & blåsor under fötterna. Här har de motioneras på Stockholms gator & torg. Hela helgen har jag varit där & sprungit. Försökt hinna med i det stressade tempot som råder där. Alldeles knäckt är jag nu.
Har varit iväg med min mor & far på en teater/shoppingresa. Kommit fram till att Gammla stan är väldigt vackert & där vill jag ha en sommarstuga eller ja,stuga går ju inte men en lgh =) för de andra vill jag Aldrig mer fara dit utan karta,kompass & springskorna.
Har aldrig varit i Stockholm mer än till kajen för att stiga på Ålandbåten. Så berest är jag..
Så de va ganska så kul att springa runt där,men efter 2-3 timmar va jag less,men då hade ju såklart mamma & pappa fått upp ångan så dom ångade på i 4 timmar till. Va ute mellan 9-17 hyffsat less jag va. Dessutom va de Julmarknader lite överallt & Löningshelg så man va ju inte direkt ensammen där.
Har shoppat kläder mest & julklappar åt lilleman & ett par skor oxå,men säg inget till Tommy om den saken. Har liksom skoförbud....vad han nu grundar de på.
Vi va ju på teater oxå 2st hann vi med att titta på... på Lördag såg vi My Fair Lady & på Söndag såg vi Det våras för Hitler. Den senaste va ju kung...men jag orkar inte med att skriva en recention om varken den första eller den andra Teatern.
I Stockholm verkar de inte som om dom har några som hellst bromsar eller ratt på bilen. Men Tutan funkar alldelens Ypperligt. Tänkte att Herregud va mycket folk jag känner här eftersom alla tutar åt mej,tills jag kom fram till att man inte fick gå mot Rödgubbe,Inte heller gå där de inte fanns övergångsställen. Man lär så länge man lever,men skulle jag bo i Stockholm så blir jag nog inte fullärd...

Familjen kallar skriver vidare sen..

1 kommentar:

Jane sa...

förvånad är jag inte när jag läser om ditt sko inköp!