Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 14 februari 2011

Björkå

Nu sitter jag i Björkå med grabbsen. Skönt att komma ifrån oljudet i Lgh.
Ska hämta mina jobbkläder,så då passar jag på att surra lite med Tommy å Gosas med Lilleman.
Dricka lite kaffe & käka upp allt fikabröd som man bakat oxå såklart.
Jobbigt de här med att flytta, grejjer lite överallt har jag nu. I Graninge,Björkå & Sollefteå. Så de är alltid lika spännande varje gång man ska ha nåt. Va helt säker på att jag hade jobbarkläderna i Solle,iaf en liten del,men se de hade jag inte,dom va i Björkå. Men snälla Tommy tvättade upp dom åt mej så nu har jag rena jobbarkläder tills i natt. Gulle.

Blivit väldigt Orangehårig oxå,ett tappert försök till att gå från VÄLDIGT Rödhårig till Blondin gick inte som jag ville. Men skam den som ger sej,de ska GÅ. Så efter en avfärgning & en Ultrablond färgning så ser jag nu ut som Clownen Manne med extremt blond utväxt. Men tur de finns mer färg på affären...

Näe nu väntar jobbet på mej. 25- kyla. Man kan hålla sej för skratt!!

ses

Inga kommentarer: