Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 17 februari 2011

Termometer

Imorse va de ett jäkla tutande utanför våran Lgh,eller imorse,de va närmare 10-11 nånting kanske. Men ändå,jag gick ut dit för att kika vad de kunde vara & för att skaka av mina kläder,Emma hade nämligen klippt mej...
Så jag står de & skakar & kikar men kan inte se nåt,måste bara ha varit någon som tutar för att vi just nu måste köra mot enkelriktat förbi oss. Dom har nämligen stängt av halva vägen för att ha 4 kåtor med musik & mat i.
Emma kommer oxå ut för att titta,så där står vi & kikar & skakar av mej allt hår,när jag plötsligt vrider på huvudet & upptäcker till min glädje att vi har en utomhustermometer. Vi trodde nämligen inte de & ändå har vi bott när nån vecka. Så varenda gång vi gått på stan tillsammans eller själva så har vi sagt att vi ska köpa en termometer,men varje gång har vi kommit hem utan.
Men nu behöver vi ju inte oroa oss om de längre,för vi har ju en redan!!
Blev kanske inte så glad när jag tittade på den & upptäckte att de va 15-,men nu kan jag iaf se hur kallt de är ute & hur mycket kläder man kan behöva ha på sej. Bra att veta så man inte tror att de är varmare än vad de egentligen är eller tvärt om.

Idag ska jag ta de lugnt,har fått ont i örat igen. Tror bestämt att jag måste ringa läkaren ändå.
Men jag vill hellst inte. Måste ringa läkaren i annat syfte oxå,ska jag hitta mej själv så måste jag ta hjälp av nån. General & en Corona hjälper föga.

Näe nu ska jag tvätta ur blonderingen & sen kika lite på stan tror jag. Inte handla nåt,slut pengar!!

ses

Inga kommentarer: