Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 22 februari 2011

Seriöst?!?

Ja ibland händer grejjer som jag till & med bli förvånad över... Helt oförklariga saker,som när jag halkar, en normal människa brukar ju ofta hamna på rygg om man halkar i en nerförsbacke. Inte jag,jag landar på mage. Hur de går till vet jag inte, bara blir så.
Men imorse tog jag nog priset ändå. Eftersom jag fått någon slags konstig förskylning som innehåller nysningar till förbannelse & hosta...inget annat. Så som sagt,jag nyser & jag är inte en sån som små nyser tyst för att kväva skiten,jag tar i från lilltån så de skräller i fönstren & whiplachskadan är ett faktum,så ni kan bara tänka er hur mycket whiplach jag har..
Så imorse på väg hem från jobbet,känner jag en nysning på G,laddar upp för kung & fosterland,för här ska jävlar i mej nysas. Nysningen är nära nu, AATTCHHOOOOSMACKTUUUUT,jag drämmer hela ansiktet i ratten i en sån pass kraftig smäll att jag tutar på framförvarande bil som i sin tur blir rädd & bromsar & jag håller på att köra in i baken på den bilen. Smärtan jag känner är obeskrivlig,ungefär som när man nyser & slår ansiktet i ratten..den smärtan ni vet. Blodsmak i hela munnen & tårarna rinner av smärtan. Vägen blir grummlig & de enda jag tänker är att jag ska aldrig Boxas i hela mitt liv. Klarar jag inte av en nysning så klarar jag nog inte av en boxhandske komma farande.
Hela ansiktet värker & näsan är täppt,som vid en bihåleinflamation. Åker hem & kollar spegeln, inge blå,men röd & lite småsvälld.
Kryper ner i sängen & drömmer om hårda smällar & tutande bilar.
Vaknar halv 12 & sen dess ha jag varit vaken,inte kunnat sova nå mer. Men de bli väl tidig kväll ikväll. Imorron är de tvättstuga som hägrar. Saknar att ha en egen tvättmaskin,,visserligen tvättade jag sällan själv eftersom de mutterde spindlarna härjade där nere..Men ändå,nu saknar man den iaf!!

Nu ska jag göra nå vettigt,typ Googla på Nysningsskador & täta bihålor.

ses

Inga kommentarer: