Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 21 februari 2011

Rör mej ICKE..

De flesta som har lite koll på mej,vet att man ALDRIG någonsin rör min nacke!!! De är de absolut värsta jag vet...& då ska ni veta att kräkas är de absolut absolut värsta jag vet. Så ni vet på vilken skala av obehag vi pratar om tänkte jag.
I Fredags hände en grej,jag är inte så stolt över den,men jag varnade personen i fråga några ggr innan de smällde.
-Ta bort din hand från min Nacke!!
-Men vad händer annars?? Lite så där smådrygt leende.
-Du hörde vad jag sa,ta bort din hand eller så klappar jag till dej!! Jag ARG.
-Tror inte du kan slåss... Stryker sin hand återigen på min nacke.
-*smack*
-??? men?!?!?
-Du trodde inte jag kunde slåss va?!?!!
Han rörde inte min nacke nå mer den kvällen,han rörde mej inte nå mer överhuvudtaget faktiskt. Han pös därifrån efter detta.
Så nu är jag rädd att jag ska få nån slags anmälan på mej...Men samtidigt vem har gett han rätt att ta på min nacken då?!? eller ta på mej överhuvudtaget?!? Ska köpa en Tröja där de står: Rör mej EJ!! om jag inte skulle be om de såklart.
Under samma Fredagkväll fick jag även en flaska i ansiktet. Tur är att jag aldrig bli blå i ansiktet, så de syns inte,men de känns när jag ler eller sover på höger sida.
Men annars hade jag skitkul,de va bara sista timmen innan stängning som allt hände. Annars skakade jag rumpa,drack lite öl & pratade med massa folk kända som okända.
På Lördag hade vi fest här hemma. Lasagne & kycklingsallad bjöd vi på. Mycket folk kom,väldigt mycket folk faktiskt. Helt galet trevligt & billig kväll faktiskt. Blev bjuden på allt sen när vi kom ut. Hade superkul. Dansade,pratade å kramades med folk man tappat kontakten med.
Båda kvällarna va trevliga.
De som är lite jobbig är när folk kommer fram & frågar hur man mår. Visst kan förstå att folk bryr sej,men de är jobbigt att prata om saker när man har druckit. Alla känslor ligger utan på kroppen känns de som. Man försöker vara glad,men när den man pratar med frågar på fullaste allvar hur man mår,då tåras ögonen & så vill man bara hem.
Vill bara Skrika: MEN SKIT I DE DU!!! JAG KLARAR MEJ SJÄLV. Men de gör jag inte,jag klarar mej i själv. De är inte Jag ensam mot världen,fast de känns så. De finns folk där ute som verkligen vill mej väl,vill att jag ska må bra & vill hjälpa mej. Men jag är inte mottaglig till de än. Just nu vill jag bli lämnad i fred ett tag... Jag kan ju börja gråta när någon ser!!
Så jag vill be om ursäkt till de som jag träffade i helgen & ignorerade era frågor... Fråga mej hellre när vi båda är nyktra,då känns de mer som ni bryr er.

Nu ska jag göra mej redo för en natt på jobbet. 4 nätter den här veckan,känns gött de.
Saknar sonen oxå,han sov hos mej igår tills idag,så vi va hem till mormor en sväng. Mormor passade Erik medans jag sov en stund. När jag vaknade så hade Dom gjort hemma gjorda köttbullar. Så jag har nyss tryckt i mej de & makaroner.
De va helgen de...
ses

Inga kommentarer: