Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 14 februari 2011

I´m Back...

Ja nu är jag tillbaka,lite ur form,lite mer bomull i huvudet & lite mer förvirrad än vanligt.
Jag har gått från att vara en Isbit till en vattensprinkler...De är säkert bra att grina lite då å då,men bara för att jag käkar stuvade makaroner till middag behöver man ju inte börja gråta. Bara för att dom inte smakar likadant som Tommys...då börjar de väl ändå bli lite galet?!?
Men de gör inte lika ont i hjärtat när jag pratar med Erik längre i telen,vilket jag tycker är väldigt skönt. Men visst stockar sej orden i halsen på mej när han undrar när jag kommer hem. De är väl inte så lätt att förstå,men barn förstår nog mer än vi anar,dom är inte dumma dom.
Jag är väldigt glad över att våra familjer har ställt upp för både mej & Tommy iaf.. Älskar er alla ska ni veta!!

Pratade med Erik igår i telen innan han skulle sova..
-Men mamma jobbar du när de är alla hjärtans dag??
-Ja,Erik ibland bli de så..
-Haaa okej. Jag har inte gjort nåt hjärta till dej.
-Okej..
-För Jag är redan ditt Hjärta,så du behöver inget mer hjärta...
-Ja,Erik du är mitt hjärta...nu & för alltid.
De är de jag säger,barn är faan inte dum. Sötnöten min..

Nu ska jag göra nåt drastiskt...återkommer med bildbevis sen,om de bli bra vill säga,annars måste jag ha mössa på mej hela livet ut!!!

Inga kommentarer: