Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 15 februari 2011

Klias

De kliar Na´djävulskt i mitt huvud,eller i hårbotten om man ska vara exakt & de ska man ju vara. Så fruktansvärt irriterande vill jag lova.
Men de är ju inte så konstigt att de gör de när man haft 3 blonderingar i huvudet inom loppet av 24 timmar. Inte har de blivit Blont heller, bara väldigt väldigt Orange med väldigt väldigt blond utväxt. Blir till att åka till Affären i dag igen. För blond ska jag bli...De är ju så jobbigt att verka smart hela tiden. Men å andra sidan så brukar jag lägga mej på den inteligensnivån som den jag pratar med är på...endel kan nog uppfatta mej mer korkad än vad jag egentligen är då!! Man få som inte va dum.


Jobbat har jag oxå gjort,glad att jag inte jobbade natten innan för då va de 33.5 på natten ute..Myggfritt med andra ord. Inatt va de endast 23.3 som kallast...knottfritt.
Så less på kylan,de gör ju så ont i skinnet.
Efter att jag slutat & lämnat rapport så begav jag mej hemmåt. I mina egna tankar såklart,så de blev ju en liten omväg eftersom jag va på väg hem till Björkå..Kommer nog ta ett tag att vänja sej vid att inte köra dit.
Försöka smyga i en Dunjacka går inte så bra iaf,Emma vaknade ur sin skönhetssömn & så surrade vi lite innan jag pluggade in öronpropparna & somnade innan huvudet landade på kudden. Men vaknade 11.30 med att jag va så kissnödig så de fanns inte,men inte orkade jag stiga upp,Jag vägrar. Ändrade läge & somnade om...vaknade 2 min innan väckaren ringde med att kissblåsan höll på att sprängas på riktigt. Efter toalettbestyr & frukost/lunch så slängde vi i en till blondering. Sen va de bara till att åka till Dagis för att hämta hem lilleman.
Jag ska käka här i Björkå sen tar jag med mej Lilleman till stan så ska han sova en natt hos mej igen. Men bara EN natt har han bestämt. Glad för att han vill va med mej lite oxå.


En läskig sak hände i natt på jobbet oxå. Jag hade inte sovit nåt på hela dagen så jag va lite trött redan vid 9 när vi körde igång på riktigt. Vid 2 nånting gick de inte att hålla sej vaken,ögonen for ihop utan att jag märkte de. Så vaknade jag av att jag sköjdes(stavas??) För jag drömde att någon snurrade mej i en rullstol tills jag spydde,så precis när jag spydde i drömmen så sköjdes jag så jag vaknade. Jag mådde ju inte illa eller så,utan bara lät. Då man själv vaknar av de kan man ju undra vad kollegan tänkte. Men hon snarkade gott hon.

Inga kommentarer: