Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 16 februari 2011

Mys

Inatt har jag haft lilleman hos mej. Att bara få snusa in lukten från hans hår,höra hans lugna andetag & gnisslet från hans tänder gör mej lugn. Visserligen vill jag bara ruska liv i honom när han gnisslar tänder,de låter så infernaliskt hemskt & ändå gör jag sammalika varje natt...gnisslar tänder alltså,gnisslar så hemskt så jag vaknar av de.
Erik somnade i tält sängen inne på mitt rum,sen nångång under natten kom en iskall lite knodd till sängen min & kröp ner. Kärlek.
Vid kvart över 6 hade han fått någ med att trängas med mej så då gick han tillbaka till tältsängen,men inte somnade han om inte. Han pysslade på med både de ena & de andra. Läste lite böcker med honom & sen startade vi Tv.n. Jag somnade som vanligt till Charlie & Lola Vaknade med att De på Löner ringde mej,dom hade fått ett meddelande om att jag ringt så då ringde dom upp..Har jag aldrig varit med om förut. Men nu vet jag hur många lasdagar jag har. Vet inte om de är bra eller inte,men nån tjänst är jag inte berättigad till iaf. Men de gör inget för jag tänker göra nåt annat när jag blir stor,vet bara inte vad än.
Efter morronbestyren med sminkning,frukost & tjatande om påklädning så gick jag & Erik ner på stan för att kika lite. Han fick nå pysselböcker & så en förpackning med Blåspennor.. Skulle gått på 149 kr på rea,men när jag skulle betala gick de bara på 89 kr. Tack för de sa jag.
Passade även på att fika bara han & jag. Han har så otroligt mycket roliga funderingar & hitte på saker så de är roligt att bara sitta & prata med honom.
Är själv i Lgh nu,Emma jobbar. Rätt skönt faktiskt...eller själv är jag inte Erik är här. De enda han tjatar om nu är att klockan borde bli 16 så pappa kommer & hämtar honom. Han ska på Gympa idag,blev ju inget förra gången när de kom annat ivägen.
Men idag är de bara så att han ska dit!!!

Mitt hår är väldigt ljust & orange...börjar tveka om de verkligen va en bra idé de här. Kommer bränna bort håret innan de här är klart. Så illa kanske de inte är,men idag bli de en färgfri dag. Ska klippa mej iaf eller Emma ska klippa mej. Då försvinner de värsta oranga iaf,förhoppningsvis.
Imorron är både jag & Emma barnfri,så då vet jag vad jag ska göra iaf...GYMMET nästa! Tror att jag är ledig iaf.
På fredag jobbar jag Dag...de ska bli spännande,jag som inte är van vid att stiga upp så tidigt.

nu ska jag mysa lite mer med Ordbajsaren innan han ska åka hem.

ses

Inga kommentarer: