Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 6 februari 2011

Tungt.

Ja,nu va de ett tag sen jag skrev nå här. Men de har sina orsaker,inga roliga orsaker dock....
Jag bor nu mera i mitt gamla flickrum i Graninge & känner mej som den värsta tjejen i världen!!
Nåt jag aldrig trodde skulle hända hände. Jag tappade bort mej själv på denna resa,som varade nästan 8 år. Nånstans under denna hårda,elaka,bitchiga yta finns en Lisa som är snäll,go & varm. För den Lisa jag har blivit,de är inte jag....
Jag tog de extremt svåra beslutet att Flytta ifrån min Trygghet,den Man jag älskat i nästan 8år.
För att hitta åt mej själv å börja älska mej själv igen. För kan man inte älska sej själv,kan man inte älska någon annan heller.
Så nu är jag hos mamma å pappa,få se vart jag tar vägen sen. Men de lutar åt att jag ska dela lgh med Emma tills jag hittar nåt annat. För många vet att jag å pappa inte kan vara i samma rum många minuter innan de brinner.
Men Tommy kommer alltid finnas i mitt hjärta oavsett vad som händer i framtiden. Han är min trygghet,min bästa vän & den första att bryta igenom min mur jag byggt upp runt mej.
Mitt hjärta har varit som en vakuumförpackad paltförpackning,allt rinner av,alla känslor ALLT. Men i Onsdags/Torsdags sprack den förpackningen å alla känslor strömmade ut. Har aldrig grinat,skrikit å snorat så mycket som då. Men nu är de gjort,jag mår bättre av att ha berättat hur jag mår,men mår skit för hur mycket smärta jag orsakar Tommy å familjen.
Tårarna svämmar över nu....Så jag måste göra nåt annat en stund.

Förlåt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lisa!

Tomas här. Hoppas att du hittar dig själv. Jag/vi älskar dig jätte mycket. Hoppas att ni kan lösa detta på något sätt. För mig så kommer du alltid att finnas i vår familj. Det har varit så himla roligt att komma hem till er, du bakar underbara bullar, lagar underbar mat.
Som sagt vi älskar dig.
Måste sluta nu, grinar som ett vattenfall.
Kram Tomas

Nina sa...

Vännen då. Hoppas du kommer att finna dig själv. Ett stort steg som du tagit men kanske ett bra sådant. Kärleken är stark och ni kanske kan finna vägen tillbaka till varandra. Men först och främst så ska du ta hand om dig. Slå en signal om du vill fly far din en stund eller bara ha en kopp kaffe och en surr stund. Kram så länge å du vet, allt ordnar sig till slut

Anonym sa...

Hej finaste Lisa..ja jag har svårt att se tangenterna mellan tårarna som rinner, vet inte riktigt vad jag ska skriva men, jag blev helt ifrån mig av sorg när jag läser ditt inlägg, herregud jag trodde det va ni två forever..men jag förstår dig samtidigt. Hoppas allt går bra och framför allt att du ska må bra, fan va jag gråter och skriver en massa konstiga saker men jag tror att jag är i chock, många kramar till dig Lisa, jag gillar verkligen dig det vill jag du ska veta! kram Jane