Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 1 december 2008

Tillbaka

Nu är jag här igen. Klockan visar på 06.17 & jag är mer död än levande. De är som de ska vara.
Har bestämt mej för att ta tag i mina valkar nu,måste göra nåt åt dom & mina hakor. Magen är som en bulldeg på jäsning (Nej,jag är inte gravid tyvärr) &kärleks handtagen fladdrar som dumbos öron. Värst är att jag misstänker att de är vikten som gör att jag dels har ont i knäna & att jag inte blir gravid. Jag vet att jag måste gå ner i vikt & jag vet hur jag ska göra de & jag vet vad jag ska äta. Men ändå så göra jag de inte..
Hur ska jag få tillbaka motivationen??
Vill inte vara så här äcklig. Känner mej obekväm hela jag.
Har inte vägt så här mycket sen jag flyttade hemifrån. Nej,nån ändring måste de bli men jag vet inte hur..

1 kommentar:

Jane sa...

Va skallade du honom..hahaha..ja ni är ju rolig ni=)

Ska vi försöka oss på något ilag?? vikten menar jag..
Skulle behöva det jag med men har ingen motivation men tillsammans kan vi ju hjälpas åt..vad sägs om det??
Vi behöver inte berätta för hela världen ifall vi tappar gnistan!
Kram