Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 7 juni 2010

Helgen som inte existerade

Alltså vart tog helgen vägen?? Bara Poff så va den borta & ny vecka har börjat.
Fredagen tänkte jag ju spendera i soffan med en Whisky & några ostbollar,men de blir aldrig som man planderar. För dom ringde från Graningebyn & ville att jag skulle jobba natten mot Söndag. Oookejjj,sa jag. Så då blev de bara ostbollar,för ska jag va helt ärlig så orkade jag inte kliva upp för att hämta ett glas & fylla på de med lite whisky...hade ju jobbat & va trött.
Jobbade Onsdag & Torsdag natt...Men de skrev jag ju tidigare.
Lördagen spenderades i Ö-vik på Fm,Erik fick prova lite kläder & så va jag in på Rabalder en snabbis för att hämta lite papper & så. Käkade på MAX & sen hem för att sova en stund.
Natten gick ju bra att jobba,va inte ens trött..
Kom hem runt 7.30 & då käkade jag lite frukost,sen va de bara att fördriva tiden en liten stund genom att duscha & göra sej klar för en tripp till S-vall. Till Helena & Jimmy. Knoppade väl i bilen i 45 min ungefär. För resten av tiden satt Erik & pillade mej i nacken...& de är de värsta jag vet. Väl framme hos Jimmy & Helena så va de fika,surr & bus som gällde. Gick ner till älven,där dom gjort iordning en grillplats. Där hittade vi en monstermask som va hur stor & äcklig som hellst. Den va säkert muterad å de grövsta dessutom. Bild på den kommer.
Sen lämnade vi Erik en stund hos dom,medans vi gick iväg för att hitta ett bord som vi kan ha på bron,vi hittade massa små bord,men då tillkom 2 stolar & de vill vi icke ha. Bara bord.
Käkade där igår oxå, hemgjord pizza. Efter middagen begav vi oss hemmåt. Knoppade i Viksjö,då fanns de inget som kunde hålla mej vaken...så trött. Hem & masade mej upp till sängen & sen vet jag inget mer förrän vad 6-tiden när Tommy kom upp för att säga hejdå.
Klev upp & lämnade Erik på dagis,hem & sov till 13.30 helt galet. Men i natt måste jag ju vara pigg iaf. Hoppas på de kan man ju alltid göra.
Ska göra 3 nätter nu & sen på torsdag blir de lite planering inför kommande Road Trip med Emma. Åker på Fredagförmiddag & kommer hem på Söndag. Ingen lång trip,men en lite välbehövlig semester innan de andra går på semester & en annan ska slava sej igenom sommaren.

Nu ska jag hämta lilleman,handla en smula & sen se vad de är för nåt som luktar skunken i köket. Man skulle ha haft de som Tommy,alltså dåligt luktsinne.

ses

Inga kommentarer: