Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 1 juni 2010

Nojjig

Nu har jag gått & blivit nojjig för de där smsen som blev skickade till mej i helgen.
Personen som skickar dessa finns inte att hitta på varken 118100 eller Hitta.se,inte heller svarar personen om man ringer,utan istället så får man en smile-gubbe tillbaka på sms.
Va in på Coop igårkväll för att köpa glass åt min sjuka sambo & varenda människa som tittade på mej då,fick ett argt & misstänksam blick från mej. Är de du din jävel som skickar sms till mej??? Jag svarar inte om de är Nr jag inte känner igen eller är skyddade...
Visst de är säkert nån som bara dummar sej,men jag är av naturen orolig av mej & målar upp värsta senariot över saker som kommer att hända.
Nu är de inte så att jag blivit mordhotad eller så,men de är obehagligt ändå. Känner mej bevakad vart än jag går. Kanske ska sluta titta på Thrillers & polisfilmer.
Jag får göra som jag gör med allt annat....rycker på axlarna,skriver av mej lite här & går med en inre oro & ett glatt yttre.

Blir tokig på vägarbetet som sker nu!!! längtar tills de är klart & jag slipper köa & hålla koll på bilen framför,vägarbetarna & vägrenen.
Imorron är de jobb 2 nätter som gäller för mej. Går av på Fredagmorron & då ska jag sova några timmar för att sen bege mej till Ö-vik för att få papper påskrivna & lämna igen nyckeln som jag tyvärr inte behöver längre. Känns lite vemodigt att de är slut på denna tid,de har gått fruktansvärt fort. Men de har varit kul & givande.

Nu ska jag dricka lite te & se på Tv.n en stund,sen blir de väl sängen några timmar.

ses

1 kommentar:

kockajäveln sa...

usch ja sån é jag med när någon skickar sms te mej, som jag inte känner. eller när de ringer anonymt..Jag svarar inte alls. För ringer man och vill nått o inte har ringt fel så finns de en telefonsv o prata in på:( Du har en mysig blogg iaf, ska kolla lite extra nära på dem.