Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 4 juni 2010

Yr

Idag är jag yr. Hela världen snurrar fort jag gör nåt. Somnade som en klubbad säl vid 8 nångång & sen vet jag inget mer förrän jag flög upp ur sängen 12.23 & va helt säker på att jag försovit mej. Hade ställt väckaren på 12.30,så jag hade inte försovit mej. Men ack va trött jag va,eller rättare sagt ÄR!!!
Vinglade ner för att få i mej nåt i magen för att se om yrseln försvann,men den är fortfarande kvar.
Hämtade lilleman på dagis vid 14 & sen har vi varit ute tills nu. Spelat Krocket har vi gjort. Erik fick ju ett barnkrocket av sin mormor & morfar så de har vi invigt idag. Ganska kul,men jag & Erik har ju ungefär lika stort tålamod,så efter ett tag slog vi bara runt klotet lite som vi ville. Men vi skyller på Tommy för han har inte klippt gräsmattan riktigt,så kloten rullade inte dit vi ville. Hoppade studsmatta gjorde vi oxå,men ingen höjdare när de snurrar som de gör i mitt huvud faktiskt. Blev nästan värre av det. Sen tog vi en promenad,eller jag gick & Erik cyklade. Grabben saknar balanssinne iaf,de är bara att konstatera.
Ikväll vet jag inte vad som händer,men är lite fundersam på om jag ska ta mej en whisky eller 2 & käka lite ostbollar med grabbsen.
Nästa Helg är jag ju inte hemma,då är jag på Road-Tripp med Emma Å. Vet inte var vi ska,men vi sätter oss i bilen & kör bara. Får vi se vart vi hamnar.

Ska snart börja med maten oxå, Korvstroganoff & makaroner. Det funkar att äta iaf,bukfylla kallar jag det.

Vikten går stadigt neråt iaf. -10 kg nu & midjemåttet är snart på -20 cm. AND I LIKE IT.
Det är ju roligt när folk ser det,att man tappat vikt & ser smalare ut.
Nu ska man bara ta sej i kragen & gå ut på några promenader oxå så att arslet kan behaga bli mindre oxå.
Men jag börjar på Måndag.......

ses

Inga kommentarer: