Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 27 juni 2010

Snétändning

Ojoj,i natt fick jag en snétändning på värktabletten jag tog. Tradolan & jag går inte så bra ihop.
Dessutom hade jag ju sovit fram till 17 ungefär & sen ringde jag G-byn för att säga att jag inte kunde jobba,de gjorde på Tok för Ont att röra mej & eftersom jag är väldigt mycket högerhänt så fixade jag inte de bara.
Så eftersom jag sovit så länge på dagen så kom jag inte i säng förrän efter 2 nångång inatt. Tog en Tradolan & sen gick jag till sängs. Tog inte lång tid innan jag kallsvettades så att de va sjöblött i sängen,mardrömmarna avlöste varandra & hjärtklappningen gjorde att jag höll hela Björkå vaket.
Vet ju att denna värktablett gör att jag snétänder men är man desperat så är man...alvedon hjälper ju ungefär lite mycket som godis gör & gör de så ont som de gjorde igårnatt så tar jag till de tunga doningarna..alltså Tradolan.

Saknar Lilleman gör jag oxå,han har varit borta 2 nätter nu eftersom Tommy jobbat & jag har jobbat. Så igår vid 20-tiden fick Tommy Jour,så då hängde jag på. Som den gammla goda tiden när man va nykär & inte hade nåt barn. Gillar att åka bärgare.
Nu efter att jag jobbat klart Sommarschemat på G-byn,så tänker jag söka en annan praktikplats,vet vart jag vill vara men de är ju inte säkert att jag får vara där & få jag inte de så tänker jag sätta mej i bilen dagligen till S-vall & där tänker jag ta Lastbilskortet. Nåt måste jag ju göra.. Jag vill ju bli Bagare,Lastbilschafför eller jobba i en Klädaffär. Klädaffär har jag ju provat nu & vet att jag Gillar de skarpt,så nu fattas ju bara att prova på Bageriet & så att köra lastbil.

Nu ska jag dricka lite kaffe & sen åka iväg för att hämta hem mitt hjärta. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

ses

Inga kommentarer: