Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 19 juni 2010

Staden

Idag har vi varit till stan,gjorde bort den på 2 röda tror jag.
Hade ju kunnat tänka mej att ströva omkring där iaf 30 min,men icke. De är värre att ha med Tommy på stan än Erik. KARLAR!!!!!!
In på Apoteket & en snabbis på Lindex...jag behövde köpa ny mascara & en Rouge & så slangk de med 2 nagellack oxå. Har fått dille på nagellack...
Tommy behövde nya kallingar så de fixade vi på Klädax,max 2 min tog de & då va jag även in på Skotime en snabbis,men jag såg en person som jag inte ville träffa där så då gick de fort.
Erik stannade som vanligt kvar hos farmor & farfar,skönt då kan man vila öronen en lite stund iaf. För Cheeses va de grabben kan prata.
Imorse väcktes jag av Måndag,Tisdag,Onsdag,Torsdag,Fredag,Lördag,Söndag...Dagens Grattis. En sång dom sjunger i nåt barnprogram. De kan dom snappa upp,men attans vad svårt de ska vara att snappa upp allt annat som man säger till dom. Typ STÄDA eller Klockan är bara 6 kan du inte sova några minuter till?? SNÄLLA.

Annars så har de väl inte hänt så vidare värst mycket idag.
Vill till stan ikväll,till parken & lyssna på lite musik,men de verkar som om ingen vill hänga med. De gillar jag inte alls.
Igår va jag nykter & körde kära Grannen...blev ju ingen långkörning iaf. Till Sånga & sen hem.

Nu ska jag ladda upp lite bilder sen Trippen...men jag tog inte så många bilder upptäckte jag. Mest på mej & Emma för att se hur sminket såg ut innan vi skulle åka. Fruntimmer!!

Inga kommentarer: