Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 16 juni 2010

VA??

Gud så less jag är att bara gå runt & säga VA hel tiden. Men har jag kollat upp varför min hörsel på höger öra är nedsatt...men såklart Inte.
De enda jag vet är att de gör ont i huvudet på höger sida när jag hostar & när jag hoppar studsmatta.
Är väl en Vaxpropp...har aldrig haft de,så varför inte prova på de oxå när jag liks är i farten.
Men jag får väl masa mej iväg till en läkare,men så säger jag ju varje gång jag har nån krämpa.
Ungefär 4-5 dagar i veckan.

Nu har Sambo & son somnat för natten & jag är vaken för att se vem som är mördaren i Morden i Midsommer. Än så länge har jag gissat fel....Blir nog ingen bra komissarie jag inte.
Nu vet jag vem de är,har gissat fel hela kvällen.
Så nu är de väl bara att piss & gå till sängen.

Har iaf sett lilleman spela fotboll idag. Med jämna mellanrum så ropade han Mamma,är jag duktig??? Men såklart va han det!!!
Sen på väg hem så fick vi oss ett garv oxå. Erik snappar ju upp allt han hör.
Jag är ju väldigt hettsig bakom ratten, skriker & gormar & de är bara jag som kan köra bil,de andra är vägsniglar & farthinder. Oftast kommer de liknande kommentarer som denna :Men för HELVETE Stepp on it Farfar.. oavsett om de är en tant eller gubbe som kör.
Nu till de roliga.
Men stepp on it Farfar hör vi från baksätet när vi åker från fotbollen. Det va Tommy som körde. Som jag skrattade...Han är rolig lillemannen våran. Han vet inte riktigt vad han säger,men han säger dom ändå. Sötgöte.

Men bäst är ändå när han säger Mamma,du är Bästast i hela världen,jag älskar dej. Eller Love you Baby... Mammahjärtat mår så bra då.

Nu ska jag packa ihop mej & sova några timmar.

ses

Inga kommentarer: