Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 26 juni 2010

Ont

Idag har jag ont i axeln & upp mot nacken. Man får ju skylla sej själv när man inte ber om hjälp utan sliter själv & då kan de ju inte bli annat än smärta.
Natten som va gick väldigt bra att jobba,förutom då den lilla incidenten med en väldigt tung tant som jag skulle dra till rätta i sängen. Spraaak i axeln & hon fick tyvärr lite oskönt i sin säng.
Men jag härdade ut hela resterande natt med lite alvedon i kroppen.
Allergi har jag fått oxå,vet inte mot vad...men misstänker Hösnuva,Syrensnuva & en å annan hästjävel. Tungandat,ögonklåda & rinnäsa är de iaf.

I Torsdags så va jag & Emma & några fler på Midnattstravet på Dannero. Vi spelade inget,men ändå vann vi en fylla iaf. Roligt hade vi & dansade gjordes de. Visserligen va de väl inte våran typ av musiksmak,men styrdans på grus funkar ganska bra de oxå.

Blir ett kort tråkigt inlägg nu,men de gör för ont för att skriva..

ses

Inga kommentarer: