Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 14 september 2011

Igen

Nu är jag här igen. Nu ska jag berätta om resten av min dag...
Efter att ha gått en promenad,käkat frukost & drucke kaffe så fick jag ett plötsligt sug efter att träna igen(??!!??) jo ni läste rätt. Så istället för att duscha efter promenaden "mummade" jag mej under armarna & blev bjuden på lunch...hamburgare.
Sen gick jag på gymmet, men jag kunde inte riktigt få bort känslan av att jag luktade myggmedel. Tyckte att de va den mest äckliga Deo jag köpt någonsin. Tills jag tittade i väskan efter att jag tränat & skulle duscha...Jajamän, här har man "mummat" sen med myggmedel istället för Nivea. Idiotiskt att ha sammalika flaskor,båda är ju av glas & kanske mest idiotiskt av mej att ha Deo & myggmedel brevid varandra på hyllan i mitt rum. Men nu luktar jag Nivea & inte Myggmedel.
När jag kom till gymmet så va jag inte själv,de är de mest jobbiga med hela alltet tycker jag. Ska jag stå där & lyfta skrot & springa på löpbandet när nån annan ska titta på?!? De är liksom inget för mej,med tanke på att jag hellst av allt gömmer mej i de djupa skogarna när jag ska springa. Då slipper världen se mitt arsel guppa upp & ner & dom slipper höra mej låta som en lungsjuk flodhäst med astma. Så jag satte mej i ett hörn & börja träna axlarna lite smått. Efter 10 min så gick personen & jag blev själv. Så då kunde jag börja träna på "riktigt". 20 min på löpbandet...blev de inte riktigt,jag gav upp efter 16min för då kunde jag knappt röra benen, men inte för att jag va stumm utan för att jag benhinnorna gjorde så ont. Tror de blev att man spände sej för mycket för att inte ramla av bandet eftersom jag gatt kolla så att ingen kom in utan att jag såg de.
På skakiga ben ställde jag mej framför dessa jävla Spännarspeglar dom ska ha uppsatt på alla gym så att man verkligen kan se hur man ser ut när man tar i,så nu vet jag hur jag ser ut när jag är hård i magen. Inte nog med de, när jag står där med mina 10kg hantlar & tar i, så kommer jag fram till att jag ser ut som en Rysk Diskuskastare. Alla vet ju hur sånna ser ut?!? Stora överallt.
Skulle vilja ha långa slanka muskler, inte stabbiga muskler som dessa Ryskor har. Simmning gör ju att man får långa slanka muskler sägs de, men herregud, jag blir så kissnödig när jag simmar eftersom jag sväljer halva bassängen innan jag är klar med första längan.
Dessutom vill jag ha en sport där jag känner att jag tar i, blir av med lite agg & får svettas.
Så jag är lite lur på om jag ska ta upp de här med Kickboxningen igen... Nån som vill vara min partner på de??

Nu sitter jag i soffan & är jävligt nöjd över mej själv... den enda som kan ändra dåliga vanor som man lagt sej till med är ju DU själv. Så nu ska jag försöka hålla de här med träningen rullande.

Imorron bär de av till Ö-sund, till älskade Mirre som fyller år. Lilleman är ledig från dagis så han ska oxå med. Bara över dagen, men de ska bli så skönt att komma från stan några timmar. Bara jag hittar vill säga... Så har ni inte hört från mej på några dagar så få ni gärna ringa skallgångsskjedan, för då är jag vilse nånstans.

ses

Inga kommentarer: