Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 20 september 2011

Lisa

Va är de för en dag?? de är ingen vanlig dag, för de är LISAs Namsdag idag. Så grattis till mej & alla andra Lisor...då menar jag inte dom som är född till Elisabeth,Lisbeth & alla andra namn man kan förkorta till Lisa. Utan dom som är födda till Lisa & inget annat.

Intog ryggkläge i soffan igår vid 8, sen vaknade jag halv 10. Kröp ner i sängen & sov till 6 i morse, sen skulle jag ju va hundvakt. Hunden somnade & de gjorde jag oxå. Till halv 9 ungefär. Jag gillar att sova jag.
Snart ska jag iväg på Gymmet, ska bara gruva mej lite till. Fast å andra sidan kanske man ska ta sej en promenad istället, passa på att vara ute när de för en gångs skull inte regnar.

Idag ringde chefen oxå, hon sa att jag inte hinner bli utan jobb innan de ramlar in nya sjukskrivningar. Så jag har fått förlängt, men 50% ungefär. Men va gör de när man får ett schema att gå efter. Nöjd är jag iaf, överlever den här månaden oxå, brukar jag tänka.
Men jag ska ändå gå till AF för att se om de finns nå annat jobb för mej som har ADHD, lite lätt förvirrad & saknar ordningssinne.
Behöver struktur,rutiner & kom-ihåg-lappar i mitt liv.

Näe så här förbränner jag inte frukosten & lunchen... dax för en promenad i de härliga vädret.

ses

Inga kommentarer: