Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 14 september 2011

Pigg

Ja,idag ha man varit uppe sen kvart över 6, eller uppe är väl att ta i, men vaken iaf. Men nu är klockan snart halv 10 & jag har hunnit med promenad, frukost ätning & kaffedrickning. I Em bli de gymmet. Jag satsar inte på nån Beach-kropp, jag satsar på After-ski-kropp i täckjacka & moonboots istället.
Jag är 28 år,snart 29 & nu har jag kommit fram till att min kropp mår såååå mycket bättre av att träna än att zappa framför tv.n.
Men jag är överjävligt less på vädret som är. Jag har seriöst börjat mögla bort i detta regn.
Vill ha en sån där härlig höst,med färgade löv & krispig luft. Inte en höst som luktar ruttna löv & man måste ha simdyna på sej för att gå en promenad.
Har inte så mycket att skriva om faktiskt. så jag avslutar här.

ses

Inga kommentarer: