Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 5 oktober 2011

Förbannad

Jag verkligen Ogillar de dagar när jag slår upp mina Gröna ögon & upptäcker att jag är förbannad redan då. Hur kan de komma sej att man kan vakna upp från sömnen & vara förbannad?? Ska Googla på de under dagen.
Svart i ögonen slet jag på mej träningskläderna, jag ställer alltid väckaren på 8 annars sover jag bort dagen,men i morse vaknade jag utan väckare vid 7. Startade tidtagar uret & sen gick jag.
Tog broarna runt mest bara för att jag hade brist på fantasi & andra gångvägar. Går faktiskt hellre i skogen där man slipper trafiken,men som sagt, jag va på så dåligt humör.
(Du se Tommy, de berodde ju inte på dej & Erik att jag kunde vakna svart i ögonen & rök som väller ur näsa & öron.)
Efter halva vägen kom jag fram till att solen sken, de va friskt ute & att de faktiskt va riktigt skönt att vara ute & gå. Väl hemma blev de Fiberhavregrynsgröt & 2 hårdbrödmackor med ägg på. Nu väntar jag på att kaffet ska bli klart. Sen ska jag dammsuga, diska & tvätta lite.

Har förövrigt kommit på vad jag önskar mej i födelsedagspresent, Fotvård. Har så fruktansvärt fula fötter nu,så man rakt skämmes. Fast har jag gått ner 5 kr innan 13 Dec så tänker jag ge mej själv de i Bra-Lisa-för-att-du-gått-ner-5kg-present. Fast de bli ju billigare om man önskar sej i present än att köpa själv. Sen skulle jag vilja prova på de där med Fiskarna som äter på fötterna.
Men i mitt fall behövs de nog Pirajor istället för dom där små slipfiskarna.

Näe, men så här bli de ju inte rena golv inte...

ses

Inga kommentarer: