Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 7 oktober 2011

nu så..

...har jag hittat måttbandet. Nu kommer sanningen fram, har inte mätt mej på ett bra tag nu.
Korten på bordet, lika bra att skämma ut sej riktigt på en gång, för sen ska de bara gå ut för hade jag tänkt.
Vikt:88.5 Fast för ett tag sen skrev jag att de fanns 20kg mindre Lisa i Världen, så ni kan ju förstå att jag känner mej ganska nöjd med vikten nu,fast de finns mer att ta av.
Midja: 87 cm.
Stuss: 111 cm
H-lår: 66cm
H-vad: 44 cm. hur kan man få dessa mindre?? hatar verkligen mina vader!!!
H-arm: 34 cm... vi kan säga att de bara är muskler!!
Hals: 35 cm
H-handled: 16.5 cm

Så där ja, nu är de gjort. Nu har jag lite press på mej att göra nåt åt måtten. För som sagt, de är ju bara DU & ingen annan som kan göra nåt åt de..
Sa ju att jag inte skulle bry mej så mycket om kosten, att jag skulle äta som jag gjort tidigare & inte utesluta nåt. För då bli de bara plågsamt. Men nåt hände när jag va ute & gick sist, jag blev sugen på havregrynsgröt & kokt ägg till Frukost?!?!? hur gick de till. Jag som inte alls gillar gröt. Sen gick jag på affären & köpte frukt. Jag är inte så mycket för frukt heller. Så nånstans mella Nybron & Gammbron slog de slint i huvudet på mej & nu käkar jag grötfrukostar & fruktmellis. Jag dricker kopiösa mängder vatten & kaffe med mjölk.
Av kaffe brakar magen åt skogen & utan kaffe brakar huvudet åt skogen... så de är lite Pest/Kolera situation för mej de här. Igår drack jag inget kaffe, jag va inte alls nå trevlig att ha att göra med huvudet värkte & ögonen va som springor. Idag känns de lite bättre, men idag har jag druckit en kopp kaffe iaf. Huvudvärken försvann, men magen är i uppror istället.
Aldrig få man vara nöjd här i livet!!

Men nu har jag inte tid riktigt. Ska baka ut tekakorna & sen göra mej klar inför kvällen. Då vankas god mat & trevligt sällskap. Sen ska vi titta på Småstadsliv...längtas.

ses

Inga kommentarer: