Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 26 oktober 2011

Tallinn

Jaoo, nu ska jag ut på böljan den blå..ja,på Fredag. Då bär de av till Tallinn med massa folk, okända som kända. När de få plats nästan 3000 pers på båten så är de såklart en hel del okända människor jag kommer träffa. Men de är lugnt,jag har packat ner Handsprit!!
Alla som jag ska åka med känner jag inte heller, så de ska bli spännande. Men jag håller mej till Emma & Hanna,dom har lovat att hålla reda på mej så jag inte går vilse. Fast å andra sidan så borde jag ju hitta till min egen hytt,bara jag få virra runt lite först. 16 pers är vi i vårt "gäng" med en åldersskilnad mellan 20-40 år. Som upplagt för intriger, skratt & surr.
Jag är i princip färdigpackad, fattas tydligen badkläder?!? Man bli ju lite orolig för vad som egentligen kommer hända. Hur kallt är de inte i havet den här årstiden??
Har bestämt mej för att inte bada!!! Hajar, abborrar & pirajor kan de ju finnas där. Dessutom är jag ingen hejjare på att simma & jag misstänker att dom inte kommer dra i handbromsen om jag inte orkar simma nå mer.
Jaja, de ska bli kul att komma iväg iaf, få se kajen i Stockholm igen...alltid lika intressant, trängas i en hytt 4 st tjejer med olika vuxenpoäng & bara ha kul.
Men de är lite frågetecken som måste redas ut först tror jag bestämt.
Hur betalar man?? kan man ta kortet?? Va gör jag om jag få hemlängtan?? Funkar mobilen??
Ja,ni ser hur berest jag är i den stora världen..

Simma lugnt.

ses

Inga kommentarer: