Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 14 december 2011

Fylla år

De här med att fylla år de är jobbigt de. Helt slut idag, även fast jag va nykter.
Beror väl på att de va mycket folk, mycket surr & en sen kväll.
Men jag hade hur trevligt som hellst. De va en jämn ström med människor som firade mej från 11 på dagen till 23 på kvällen.
Till å med presenter fick jag....hade inte räknat riktigt med de om jag ska va ärlig.
Men ett jättefint halsband från SNÖ + en smörgåstårta fick jag av Sivsan. Hennes smörgåstårta går inte av för hacker den. Full med räkor, tonfiskröra & annat gott.
Lotter, choklad, presentkort på systemet, inträde på Appelbergs Juldagen, vinflaska & pengar fick jag oxå.
Massa grattissms, telefonsamtal & så såklart alla Grattis man fick på FB.... Jag blev nästan alldeles rörd.

Men nu ska jag slå in lite paket, sen vila lite. Ska jobba i natt...första natten sen nån gång i November, jag hoppas jag jobbar med nån som har lite koll på läget nu.

ses

1 kommentar:

Ann sa...

Grattis Grattis på högtidsdagen...Ann