Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 8 december 2011

Har inget att komma med idag. Känner mej helt utblåst i skallen.
Kaffeabstinens & magkatarr, är ju som tidigare sagt inte den bästa kombinationen.
Bakat har jag gjort, fast igår, Med lilleman de blev 34 lussebullar, men enligt receptet skulle de bli 60. Så de blev en liten missräkning av mej där då. Men jag har hellre större bullar än sånna där som tar slut efter ett bett, nu kan man åtminstone ta 3 bett av bullen.

Idag har jag hjälpt mamma. Först skulle hon på banken & lyssna på försäkringar,fonder, aktier & massa annat. Jag pillade på naglarna, kollade FB i mobilen & ändrade läge minst 3333222 gånger under 2 timmar. Sen gick vi på stan en sväng, in på systemet & sen bjöd mamma på lunch.
Efter de åkte vi till MM för att kika. Mamma hade inte vart där förut.
Sen skjutsade jag hem henne.
Nu gör jag middag & sen ska jag vila en stund, för i natt vid 3 ska jag hämta pappa i Långsele, han kommer med tåget. Misstänker att jag lär få vänta ett bra tag på honom. Snökaos är ju på G sägs de.

Imorron ska jag, Emma & Hanna ta oss en tjejkväll. Gå ut & äta, dricka nån öl & spela spel. Bli säkert mysigt de.
På Lördag är de 30-års fest som hägrar....blir säkert inte lika lugn som fredagen.

ses

Inga kommentarer: