Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 26 december 2011

Ojoj

Nu är de länge sen jag bloggade faktiskt. Men inte tänker jag ha dåligt samvete för de inte.
Vill man veta nåt om mej, så kan man gå in på Facebook, där uppdaterar jag mest hela tiden.
Men nu kommer en liten uppdatering av dagarna som varit...

Dagen innan julafton va jag & lilleman till Graninge för att fira lilla julafton där.
God mat, paket & tomte blev de. Hur mysigt som hellst. Nackdelen va att lilleman va så gnällig, ville inte äta något & bara frös. En förskylning tänkte jag, så fel jag tänkte...Vattenkopper hade snarare varit rätta svaret.
På Julaftonsmorron fick jag ett sms av Tommy som förkunnade att Lilleman hade prickar över hele kroppen. Men han vad vid gott humör ändå.... Men nu är de inte lika glatt. De gör ont, febrig & mamma finns inte där. Den här Julen ha varit helt värdelös Mamma!!!!!
Men både jag & Lilleman hade iaf varit snälla...
En kaffemaskin rikare en sån där Dolce Gusto, 2 presentkort ett på klippning & ett på Fotvård, sängkläder, pengar, ett armband från Snö & så va de nå mer men de ha jag glömt.
Lilleman fick så mycket saker så jag är osäker om jag kommer ihåg allt, men en mobil, en lek/lär dator, pussel, radiostyrd helicopter, kläder, ja en hel del saker fick han. Så även då vattenkopper.
Igår va jag på Appelbergs på hemvändarkväll. Så jävla kul, massa folk som man har tappat kontakten med. Mycket kramar blev de.
Men som de stormade när vi skulle hem. Herregud!!
Idag har jag varit dålig, men inte bakis, utan fulla munnen med blåsor & så feber. Hes & hostig är jag oxå. Kan man aldrig få vara frisk nån endaste gång???

Nu ska jag göra mej en kopp kaffe tror jag..
Varför döper dom stormar till kvinnonamn???

ses

Inga kommentarer: