Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 18 december 2011

Värdelöst

Nu är helgen överför den här gången. Blir lika förvånad varje gång de är söndag igen.
I fredags va Lilleman hos mej. Vi bakade bullar, kikade på stan, myste & Lilleman visade att han hade en lös tand. Hans första lösa tand faktiskt. De är ju så vidrigt med dessa mjölktänder som ska bort. Lilleman tyckte att de va jättekul att vicka på den, själv fick jag frispel på hans vickande. Men som sagt, för Lilleman är de en stor grej & han är så lyckig över att han äntligen håller på att tappa tänder. Alla hans kompisar ha ju tappat tänder, utom just Lilleman.
När jag lämnat honom vid 16, så väntade jag på den där stackaren som blivit utan sitt paket, medans jag stog med 2 paket. Ett jag skulle ha & ett som inte va mitt utan hennes.
Som tack för att jag hörde av mej till henne så fick jag en Nobless ask. Mumms.

Sen efter de så va de en dusch & sen lite piffning innan vi skulle till Kajsas för att käka & sen vidare till Hullsta på dans. Värdelös mat va de där iaf. Men ölen slank ju ner & sällskapet va ju trevligt. Sen gick vi iväg & dansade. Hele kvällen dansades de. Hade jättekul, fick sota lite för de på Lördag. Värk i hele kroppen & ett dovt bultande i huvudet.
Igår blev de lite glögg & nån öl. Så idag är de ingen bakisdag iaf.

Imorron ska jag hämta Lilleman tidigt på dagis, sen ska vi klä julgran...
Sen på Tisdag ska jag göra stan med Lisa en sväng. Sen bli de 2 nätter med jobb.. Sen är de ju i stortsett julafton.

ses

Inga kommentarer: