Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 15 december 2011

Så fel!!!

Skickade efter Julklappar till Lilleman från Stor & Liten. Så fick jag ett mail att de hade kommit till stan, dagen efter fick jag ett till mail som sa att paketet kommit. Blev lite brydd, för så mycket hade jag inte beställt. Sen tänkte jag att de kanske va en påminnelse, ibland är dom ju snabb på att skicka ut sånt.
Idag fick jag fingrarna ur & gick iväg för att hämta de där paketet.
Lite förvånad tog jag emot ett paket som va bredare än mej & nästan lika lång som mej, sen ytterligare ett, men de va mycket mindre. De är nu man bli lite orolig, Hur mycket beställde jag egentligen?? Är de nån som beställt i mitt namn?? Hur ska jag kunna bära ut de där till bilen??
Blev såklart tvungen att öppna de stora paketet i bilen redan, eftersom jag såg ett litet ord jag inte kände igen...Stove Brio Classic. Mycket riktigt, de va inte mycket som stämde in på en kille där inte. Kanske om han skulle varit transa i så fall. Där i låg, förutom spisen, en rosa ballerina kjol, en docka, en handbjällra, nåt pussel & nån bok. Man bli brydd...
Hur kan nån tro att de där skulle till mej??? Jag menar, jag skulle aldrig få för mej att köpa en Handbjällra till Lilleman, han lever om bra som de är!!
Men bara för att vara lite jävlig så skulle man slå in kjolen, bara för att retas lite. Men jag misstänker att de inte kommer va så poppis.
Annars idag har jag sovit en stund & sen inte gjort många vettiga knop alls. Är så trött så trött.
Känns att de va ett tag sen jag jobbade natt, men jag höll mej vaken hele natten.
Har inte jobbat på hur länge som hellst, men inget har ändrats. Största förändringen va väl Jag, sist jag jobbade va jag blond nu va jag brunett... & en annan tyckte att jag blivit längre, men sen kom hon fram till att jag blivit smalar istället, för då kunde man oxå tas för att ha blivit längre, om man gått ner i vikt vill säga. Men de är ju tur att dom tyckte att jag blivit smalare, för några år sen frågade dom om jag hade Foglossning & när jag skulle ha.... Inte fullt lika roligt faktiskt!!

Imorron kommer mitt hjärta till mej. Då ska vi baka bullar & kakor till hanses farmor & farfar. Köpa en julklapp till pappa hanses & kika lite allmänt på stan bara.
Sen på kvällen bli de dans till Jannez...som jag längtar.


ses

Inga kommentarer: