Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 12 januari 2012

Blogg

Helt normal bild på mej.

Lilleman bakom kameran, må hända kanske han inte bli nån mästerfotograf,

men han har fångat mammas bästa sida...


De här med att blogga är en kapitel för sej de. Man kan välja om man vill lägga ut hela sin livssituation till att bara dela med sej av de bra stunderna i livet. Jag delar med mej av allt, men ändå inget. För de är inte många som vet vad som rör sej i mitt huvud tillexempel...knappt jag själv.

Många som läser min blogg säger att jag skriver Roligt & Självironiskt... Såklart jag kan ju inte va Rolig & Ironisk på någon annans bekostnad. Då kan de bryta ut ett Bloggkrig eller nåt liknande. Eller blir anmäld för förtal eller nåt annat polisaktigt.

Då är de bättre att driva med sej själv, då sårar jag ju ingen egentligen.

Jag kan nog framstå som lite smått förvirrad & rent ut sagt Blåst i kålroten...

Men de är jag inte, jag kan Lite om Mycket, de tar lång tid för mej att lära mej & med all säkerhet lessnar jag innan jag är klar, men de lilla jag fått in i huvudet, de sitter där. Man lär så länge man lever..

Hur kan jag annars veta att Findlands huvudstad INTE är Helsingborg!!

Eller att ALDRIG någonsin mer slicka på dragkroken på bilen!!

Man blir ju aldrig fullärd faktiskt... Så dom där så kallade Genierna, dom har mycket att lära dom oxå.


Efter detta, något förvirrade inlägget ska jag fortsätta läsa andras Bloggar... Massa spännande som händer runt omkring en.


ses

Inga kommentarer: