Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 14 januari 2012

Mamma & Jag

Ego!!


Älskade barn!!

Min älskade Mamma.




En typiskt Erik-bild.


Den bästa jag har!!!




Lite smakprov av Modellandet som jag va på.

Hur kul Eftermiddag som hellst. Men jag gillar ju att bli fotad oxå.

Mamma hade lite mer problem med de, hon gillar inte kameror hon inte.

Lilleman han älskade kameran i ungefär 3 min sen blev han less. Som tur va så

hade mamma med sej spel, godis(muta) & en Coca-Cola Light. Men de

han mest av allt ville va ju att äta korv, vilket han hade ordnat riktigt bra. Han hade nämligen

korv i fickan. Visserligen hade jag köpt en korv till honom till mellis, men den stoppade han i fickan, så när han blev less gick han iväg för att käka. Jag i min dumma

enfald trodde att han ätit upp den innan vi gick in, men där bedrog jag mej allt.

Stopp-i-fickan-bra-att-ha fick en annan innerbörd.


ses











Inga kommentarer: