Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 18 januari 2012

Cm

90cm
115cm
67cm
35cm

Så där ja, ja efter 3 månader på City-hotell hoppas jag på minst 10 cm skillnad (åt de bättre hållet) med tankte på hur mycket man egentligen rör sej...
Bara att kämpa på.
Vikten har jag inte skrivit nåt om, bara av den enkla anledningen, jag har fortfarande inte köpt nåt nytt batteri. Men jag anser att Cm är bättre än Kg... Vem vet, rätt som de är lägger jag på mej 2 kg i muskler istället & de väger ju mer än de jag går omkring & bär på nu. Så jag har ingen brådska.
Gör sista dagen idag, för den här veckan alltså. Imorron går jag på natten hele helgen.
Sen är de dax igen på Måndag för lite praktik, sen Tisdag jobbar jag natt igen. Jaja, de bli ju lite pengar iaf.

ses

Inga kommentarer: