Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 10 januari 2012

cheeses

05.20 va de färdigsovet här. Lilleman va pigg som en mört & tyckte att vi skulle stiga upp.
Hade de varit som tidigare, när jag fortfarande bodde i Björkå, då hade han kunnat gå ner själv & jag kunnat sova en stund till. Men nu ser de ju lite annorlunda ut & när han så sällan är hos mej så kliver jag upp. Så nu sitter vi i soffan igen, ska alldelens snart käka fukost.
Men jag längtar tills den dag jag få ge igen!!! nån morron måste han väl sova länge & jag vaknar före så jag får väcka honom. Om inte annat bli han väl snart Tonåring... Då ska jag väcka honom varje morron.
Igår hade vi en mysig dag. På em va vi ute med Bobben & åkte. Vi hade så kul så.
Lilleman bröt först arslet & jag bröt smalbenet, sen bröt han Örat & jag bröt knät.
Jag tyckte att mina skador va värre när vi låt & kved på marken, men lilleman tyckte att hans skador va värre, för han skulle ju varken kunna Skit eller Höra på väldigt länge. Han är rar de lilla livet.
Idag ska vi gå ner på stan en snabbis vid 10, idag MÅSTE jag på banken. Sen vid 3 ska han klippa sej.. Sen åker han väl hem med sin pappa igen. Men om jag ska va ärlig, så hoppas jag han vill stanna en natt till.

Men nu ska jag fortsätta käka gröt & titta på NickJr..

ses

Inga kommentarer: