Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 24 januari 2012

Hur tänkte man här?!?!

Idag gick jag, Lilleman & Tommy på fik. Lilleman hade ont i halsen & va hostig så han fick vara hemma idag & eftersom jag sov(ska jobba natt) så fick Tommy va hemma med honom.
Så jag tyckte att dom kunde komma in till stan så vi kunde fika ilag. Har inte träffat Lilleman på en vecka nu. Lite abstinens här då.
Så vi gick på Hullsta. Grabbarna käkade TacoBuffé & jag som nästan nyss käkat frukost tog en macka med "Klägg" på. Kyckling/Curry.
Men döm om min förvåning när de va ÄRTOR i. Va i hela helvete, de ska inte vara Ärtor i de där mackorna. Ärtor är Djävulens påhitt. Hur lätt är de att peta ur ärtorna i en baguett fylld med massa klet & kyckling?!? Inte lätt alls.... de slutade med att jag inte kunde äta mackan. Det vände sej i magen på mej. Petade Ut bra mycket ärtor, men när jag tog en tugga så va de säkert 4-5 st ärtor i varje tugga ändå. Ärtmackor skulle dom hetat & inte Kyckling/Curry. Äckelmacka!!!
Sen tog vi en Gofika oxå. Semla & en latte... Den va iaf Ärtfri, både semlan & kaffet. Man kan inte förstöra maten med Ärtor!!!

Sen gick vi ner på stan en sväng. Köpte en present åt Lilleman. Han fyller ju 6 år på Lördag... Ofattbart!!
Sen köpte jag en Mascara åt mej själv.
Nu ska jag vila ögonen en stund, sen är de dax för middag & jobb.

ses

Inga kommentarer: