Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 5 januari 2012

Lite bilder..

Här ska jag på Småstadsliv. Saknar livet som blondin ibland..

Nu är jag brunhårig. 23/12 togs detta kort, dagen efter är lilleman full i vattkopper.



Go å gl´a kexchoklá Min Älskade bror & min älskade son. I sommras va detta, efter att bilden togs så drog dom iväg till andra sidan. Mitt hjärta stog still tills dom va tillbaka...

Så här kul är de att gå på fik med Mamma & Gudmor.

Ja, som ni märker har jag hittat kabeln nu till kameran. I kameran fanns massa kort ända sedan jag fick kameran tror jag bestämt. Så de kanske ramlar in nån bild lite då & då nu...

Ska bli bättre på att ha den med mej, roligare att läsa bloggar om de kanske kan va nån bild med lite då & då.

Men nu ska jag fortsätta dammsuga & sen duscha!!!


ses







Inga kommentarer: