Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 9 december 2010

Mmmumma

Ja,igår blev de då alltså massa bakning. Wienernougat,Fudge,Dumlekakor, kanelkakor, kola kakor & saffransbullar. Blev även cocostoppar,fast de inte va meningen att de skulle bli de. Erik ville hjälpa till & i ett obevakat ögonblick så knäckte han 2 ägg i bunken,när jag egentligen tänkte ta smör för att göra Chokladbrön. Så då fick vi improvisera lite.
Han ville ju göra nå goda kakor till idag,eftersom Lova ska komma hit sa han. Men då är de ju som så då att han inte ens tycker om cocos..Men men,såklart måste han oxå få baka om han vill.
Idag fortsätter bakningen,ska göra pepparkakor & krokofanter med barna & när dom lessnat ska jag göra Lionbars,chokladbrön & knäck.
Gäller att passa på när man är ledig. Om inte annat så slipper man ju stressa med att göra julgodis,lite framförhållning måste man ju ha.

Men nu ska jag in i duschen,sen vidare till stan en snabbis. Om de nu kommer att gå att köra snabbt,de regnar nämligen...

ses

Inga kommentarer: