Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 1 december 2010

Pinsamt...

Nu när jag kom hem från S-vall, så står de 3 superfina Rosor på köksbordet.... Hmmm, hjärnan arbetade på högvarv ett tag. Vad ha Tommy nu gjort?!?
Men de visade sej att vi har 3-årig förlovningsdag i dag. Whhooppsodaisy. De hade jag ju glömt bort helt, pinsamt värre.
Så säger man att karlar inte ha koll... Dåligt samvete här då.

Annars idag har jag då som sagt varit i Svall med Emma. Shoppade lös riktigt...eller hur va de nu igen?!? Köpte knappt nåt alls faktiskt. En klänning i skinn ett tajt fodral, men den satt riktigt bra.
Julklappar blev de till Erik iaf,3 spel. Men ett paket ska va till Adventskalendern ha jag kommit fram till.
Va ganska lugnt med folk iaf & de är ju skönt. Så dagen ha gått fort.
Men de lär väl bli mer turer dit innan Julen är över iaf.

Sotaren ha varit här idag Igen. Lika obehagligt varje gång. Vi fick inte eldningsförbud iaf,vilket är tur. Men detta hus är väldigt utkylt nu,efter att sotaren åkt så drog ju jag & Erik från huset & utan att elda så bli de lätt 17 grader inne,förstår inte varför. Så nu sitter man småhuttrande under filtar & myser.

Näe nu ska jag göra nåt annat.
ses

Inga kommentarer: