Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 7 december 2010

Recept

Sitter & söker recept på Julgodis. Vill göra nåt kul,speciellt & såklart gott. Men ha inte hittat de Speciella receptet än. Kommer iaf bli Krokofanter,Wienernougat,knäck..såklart & Rockeyroad. Men jag vill göra nå mer oxå.
Men än har jag tid på mej att hitta lite saker att göra.
IGår skulle jag slå in paketen till Lilleman,har haft 3 rullar tejp,men nu hittar jag inte en enda rulle. Bli tokig på de där,saker försvinner hela tiden. Misstänker att de är 10 småfingrar som tillhör lilleman som varit i farten den här gången.

Våran dator pajjade igår oxå, så de blev Format C. Så nu står den på köksbordet & skämmes.
Som tur är har vi ju en minidator hemma oxå,som Tomas varit så snäll att låna ut till oss. Så nu sitter jag & kör pekfingervalsen på de väldigt små tangenterna som är på den här datorn. Ögonen känns lite mer ansträngd än vanligt.

Lilleman ligger med feber & huvudvärk...eller mest pannvärk. Snorig är han oxå. Jaja,så länge han inte drar hem magsjuka är jag nöjd som en filbunke.
På Torsdag ska jag,Lilleman & Bonusgumman Lova baka pepparkakor,om inte Erik bli sämre vill säga.
Nu ha jag inte nå mer att komma med förtillfället. Ska göra lite godis nu tror jag & sen göra mej klar för att träffa sjukgymnasten på Niphälsan. Jag TROR de va idag,men de kan även vara på Torsdag. Va på affären när jag pratade med honom,så jag kom inte ihåg vilket datum han sa,men endra den 7 eller den 9de...15.00 vet jag iaf att de är. Bra där Lisa...


ses

Inga kommentarer: