Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 15 december 2010

Sjuk

Ja,nu har jag blivit sjuk igen. Sprängfyllt huvud med snort & annat smått å gott...gott kan jag nog inte hålla med om egentligen. Mer smått & äckligt.
Huvudet värker & halsen är svälld. Men med lite tur gör man bort denna förskylning innan jul nu då,då är de väl bara magsjukan som kan bita sej fast. Eller en annan elakartad förskylningsbacill som Erik drar hem från dagis.
De är inte lika kallt idag iaf,vilket känns skönt. Ska ju jobba 2 nätter nu. Så då slipper man kanske klä på sej alla kläder man har bara för att gå 8 meter till bilen.
Sist jag jobbade va jag sjöblöt i svett innan jag fått på mej alla kläderna & tagit mej ut till bilen som skulle ta mej till Graninge.

Nu ska lillemannen hämtas & sen ska vi väl käka,bråkas & sen åker jag till jobbet... Så där lagom road känner jag mej in för de. Men jag ska bita ihop & köra på,snart är jag ledig igen.

ses

Inga kommentarer: