Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 21 april 2011

Familjen

Myser med lilleman idag. Gjorde de även igår en stund. Hämtade honom på dagis vid 13 sen åkte vi till Björkå & gosades i soffan. Han hjälpte mej även att göra Lasagne,då menar jag verkligen Hjälpte mej oxå. Han stekte allt som skulle stekas,såsen fick jag göra eftersom de va en så stor kastrull,men resten gjorde han. Hjälpte mej även att bygga ihop den. De va en stolt grabb som berättade för pappa att han gjort maten. Behöver ju inte säga att de va väldigt gott va?!?
Grabbarna bytte även däck på min bil. Själv så plockade jag ur den massa rat,tänkte att jag skulle dammsuga den idag hos mamma & pappa. Kanske även lyxar till de med att tvätta den.
För idag ska jag & lilleman va i Graninge hela dagen med min Älskade familj.... Den lite knasiga familjen med mycket kärlek & dampiga inslag. Familjen där mamma går med blindkäpp på affären men när hon ska kolla priserna på varorna så lyfter hon upp glasögonen, där pappa har Socialfobi som gör att han inte kan gå på systemet i Sollefteå men i Hammarstrand går de bra & med en Lillebror som skulle kunna döda den som sårar/skadar mej men samtidigt brottar ner mej & gör pickepickdöden till jag nästan inte kan andas. Men en sak är säkert, Vi älskar varandra. Utan min knäppa familj så hade ju inte jag varit den jag är idag. Så all kärlek till min familj,att stå ut med mej är inte de lättaste vill jag lova.
Nu ska jag duscha ur Blonderingen ur håret & gå ner på systemet med svägerskan & lilleman. '

ses

Inga kommentarer: