Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 8 april 2011

Som vanligt..

-Välkommen till Graningebyn,de är ... -Hej de är Lisa. Jag kan inte jobba i natt. Har sånt ryggskott,kan nog inte jobba imorron heller. -Okej...då ska jag fixa nån annan. De här va vid halv 12 idag... 20.30 Ring ring.. -Hallå de är Lisa.. -Hej de är ..... på Graningebyn. Är du på väg hit eller?? -Va?? näe,jag pratade med ... vid halv 12 & sa att jag inte kunde komma. Har ryggskott.. -Men va PIP piiip piiiiiiiip. De måste .... glömt då. -Ja,han måste ha gjort de. Är inte första gången som de händer. Man få ju dåligt samvete över att inte kunna jobba när de bli så där. Men hur skulle de kunna gå till?? kan ju knappt gå.... Har stått en halvtimme minst i duschen & svurit över att jag är så lång(harkel) att jag inte kan raka mina ben. Går liksom inte att böja sej framåt varken stående,sittande eller liggande... Inte heller lyfta ett ben åt gången. Så jag är stolt ägare till 2 ben som ser ut som ryamattor. Irriterande,gillar inte kroppsbehåring ju!!! Ses

Inga kommentarer: