Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 5 april 2011

Naturligtvis

Ja,men naturligtvis så va de Mobilen som de va fel på!! Sprang ner på stan igår för att kolla upp de. Inte klarar jag mej utan mobil & strömmen va ju nästan slut i den. Så jag tänkte att de är bäst att kolla upp de innan dom stänger & jag blir strömlös. Sprang ju ner helt i onödan egentligen,för innerst inne förstog jag att de va mobilen de va fel på... Allt drabbar ju mej. Så de va ju bara att be Tommy att leta reda på Garantipapperna & lägga fram dom. För Naturligtvis så köpte jag ju den i Ö-vik. Impulshandlarn de är jag de. Så idag har jag vart till Ö-vik,20 min sen va de klart, Mobilen iväg skickad på lagning & jag va på väg hem. Men vänta nu,knorrade det inte lite i magen oxå....Jomen såklart gjorde de det. Så de fck bli ett Maxmål oxå. Sen rattade jag hemmåt. Så nu har jag min Rosa Ericsson T700,med värdelös täckning & trasig kamera. Men av erfarenhet så vet jag att den klarar av en kväll på krogen innanför Bh.n,de gjorde däremot inte den som jag har nu,som jag fått lämna in på lagning...klarar tydligen inte av fukt å värme så vidare värst bra. Jaja.. Imorron är de jobb som väntar. 7-16,torsdag 7-16 Fredag 20.15-7.15 Lördag 20.15-7.15 Så nu vet ni vart jag är nånstans de kommande dagarna iaf. ses

Inga kommentarer: