Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 6 april 2011

Trött

Men gosse va trött jag är idag. Trodde inte de va sant när väckaren ringde,jag somnade ju nyss kändes de som. Visserligen va de ju lite sant oxå eftersom jag inte kunde somna förrän 1-1.30 nån gång. På tok för lite sömn för en sömnoholic som jag. Rostade en macka & bredde den med smör & sminkade mej,blev så inne i de jag gjorde att jag glömde käka mackan utan nu när jag kom hem så låg den fortfarande på bänken. Tyckte att jag kände mej hungrigare än vanligt vid halv 10 när vi hade fika. Men de va inte förrän när jag kom hem som jag kom på varför...Ibland ha man ju huvudet under armen. Fick ta hand om 2 killar som skulle fixa till Tv.n... Du Lisa,ta hand om de här killarna du,du som är Singel!!! Tack för den. Har även bott nere i tvättstugan,herregud va mycket tvätt de va idag. Men men jag känner mej nöjd med dagen iaf,den ha gått väldigt fort faktiskt. Käkat tårta har vi till å med hunnit göra & druckit på tok för mycket kaffe så nu mår magen som den mår....inge bra alltså. Ska sova i Graninge i natt,ska aggera Färdtjänst åt min kära Mor. Jag hoppas jag kommer i säng i tid idag iaf. Annars kommer jag va grinig imorron. Ann: Jag jobbar,fast de har blivit mycket dagtid på slutet nu. Kollade schemat & har inga jobbnätter med dej alls,vilket är så dumt. Du få säga till Hasse att ta semester nån natt =) Saknar dej med. Ska höra av mej nån dag så kan vi ta en promenad eller så.. Kram

1 kommentar:

Ann sa...

Ja..hör gärna av dig..promenerar gärna en sväng...Ja jag ska be han ta ledigt, men han ska ju fara till thailand i slutet av april då borde det ju finnas nån natt men det kanske är på långledigheten..Ha det bra...