Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 4 april 2011

Nere

Idag känner jag mej lite nere,lite små förvirrad & trött. Vet inte varför,men man kan ju inte va på topp varje dag. Blev iaf krogen i Lördags,hade superkul. Hamnade nere hos grannen & hennes kompis. Känner dom inte så jätteväl men de va kul. Poppade musik & drack lite vin. Mötte upp svägerskan på krogen & sen dansade vi lös. De vart en billig kväll iaf.. Inträdet blev jag bjuden på,så även ölen jag drack. Men bäst av allt va att jag fick en gratis hamburgare av hamburgarkillen bara för att jag va så snygg...Jag som hade beställt en Liten stripps. Inte för att jag va hungrig direkt men gratis är alltid gott!! Gårdagen va väldigt lugn. Emma kom hem & så även barna,känner att jag saknar mitt barn fruktansvärt mycket då...Men jag vet ju vart han finns & jag kan åka dit när jag vill för att träffa honom,men de bli ju inte samma sak. Men de ordnar väl sej de här oxå. Idag har jag ätit Thai Buffé med Emma till Lunch & nu ha jag tvättstugan hela Em. Ska även leka lite elektriker hade jag tänkt. Emma har köpt en taklampa till mitt rum,så nu kanske jag få lite ljus i mitt hus oxå. Först å främst blev jag gråhårig innan jag ens fått ihop alla dessa plastbitar som tydligen ska bli en lampa om man sätter ihop dom rätt. När jag väl jävlats nästan en timme med dessa plastbitar så ser nu min taklampa ut precis som den på bilden,förutom att jag tror jag måste plocka isär den igen för att kunna skruva i lampan!!läsa beskrivningar är inte min starka sida. Sen måste jag köpa en annan grej för att den ska funka...nån sladd av nåt slag som ser ut som en liten liten stickkontakt. De är just den jag är lite rädd för...tänk om jag kortsluter mej själv eller hela huset. Skulle nog behöva ha hit en Handy Man känns de som. Få söka i mitt stora utbud av karlar i mobilen & se om jag hittar nån passande för detta jobb. Slutar säkert med att jag gör de själv...om några år!! ha jag klarat mej utan taklampa i nästan 3 månader så lär jag nog klara mej några år till oxå... Laddaren till mobilen ha lagt av oxå,varför ska allt bara jävlas för mej egentligen??? Måste köpa en ny & hoppas på att de är laddaren de är fel på & inte mobilen,för jag har verkligen inte råd att köpa en ny nu. Näe nu ska jag ta & googla på Piroger....måste ha ett recept på de. ses

Inga kommentarer: